2012. május 3., csütörtök

Ilyen még nem volt...



Hír: az NLG fiú V. korcsoport nagypályás labdarúgó csapata a megyei döntőben 6 csapat közül az első helyezett lett. Az országos területi elődöntőn, melyre április 18-án Vépen került sor csapatunk szintén első helyezett lett. A döntőt Sopronnal játszottuk, eredmény 4 : 2 a javunkra. Mindkét megmérettetésen a (fiú) csapat kapusa FÖLDES FANNI 10/D osztályos tanuló volt. Igen, jól látjátok, lány  védett a kapuban. És nem is akárhogyan!!! Igaz, az országos elődöntőn csak  a többi csapat beleegyezésével védhetett Fanni, de  képzelem, mit gondolhatott az a sok fiú, mikor megtudták, hogy az NLG-ben lány lesz a kapus.... naná, hogy mindenki jóváhagyta. Az országos döntőn (Zalaegerszeg, május 11-12-13) viszont már nem Fanni lesz a fiúk kapusa. Kalmár Martin (10/B) fogja a gólokat hárítani. De Fanni nem hagyja a kaput, ez alkalommal az NLG lánycsapatának lesz a kapusa, mely, hogy szavamat ne felejtsem, a vépi elődöntőn szintén első lett az V-VI.korcsoportban, és részt vesz az országos döntőn, ahol nyolc lány focicsapat méri össze erejét. A csapatok felkészítő tanárai: leány labdarúgás Barczi Péter, Boros András ;  fiúk Boros András, Németh Attila. Az eddig elért eredményhez gratulálunk és további sikeres szereplést kívánunk!
Blogunkban sok szép sporteredményről adtunk már hírt, de ilyen még nem volt... lány a fiúcsapat kapujában.... Úgy gondolom,  Fannit meg kell ismernünk közelebbről is.
-Mikor kezdtél el focizni és miért pont ezt a kevésbé nőies sportot választottad?
- Három éve kezdtem el focizni, miután abbahagytam a kosárlabdázást. Mindig is nagyon tetszett ez a sport.
-Valaki focizik a családban?
- Igen. Apukám és öcsém. De az egész család nagy focirajongó.
- Melyik egyesületnél vagy?
-Most a Viktóriánál, Pécsről igazoltam ide.
-Pécsi vagy?
-Igen. Családom ott lakik, én itt koleszos vagyok, a Szilágyiban.
-Hetente hány edzésed van?
-Öt. Minden délután.
-Versenyek?
-Hétvégente van bajnokim, minden hétvégén játszunk, ez egy tízcsapatos bajnokság, pillanatnyilag negyedikek vagyunk országosan.
-Hogy kerültél az NLG fiúcsapatanának kapujába?
-Tavalyi Szent-Györgyis fiú csapatunkban se volt a korosztályunkban kapus és már akkor is én védtem, az idén pedig Boros tanár úr kért meg, hogy az NLG fiúcsapatában védjek
- Mindig a kapus posztját töltötted be?
-Igen.
-Miért pont kapus akartál lenni?
- A kosárból adódóan jó a labdaérzékem, viszont "lábbal" nem vagyok elég ügyes.
- Hány gólt védtél ki most  a "fiús" meccseken? És hányat nem?
- Az országos elődöntőn egy gólt kaptam. A hátvédeknek nagyon fontos szerepe van abban, hogy a kapusnak hány gólt kell kivédeni.A megyein is egyet. A Hermannal  viszont  tizenegyes rúgásokra került sor, ötböl egyet tudtam megfogni.
- A focin kívül van-e egyéb hobbid?
- Továbbra is a kosár. Viszonylag kevés a szabadidőm, ezt a barátaimmal szeretem eltölteni főleg Szombathelyen, mert Pécsre viszonylag ritkán járok.
-Terveid?
-Mindenképp a labdarúgással szeretnék továbbra is komolyan foglalkozni, vágyam, hogy egy külföldi csapatban lehessek kapus.
- További sikereket kívánunk. Jövő hét péntekén lesz az országos döntő, nagyon szurkolunk az NLG fiú- és lánycsapatának egyaránt. Kívánom, legyen még  sok örömöd  a labdarúgásban, és terved váljon valóra.
Köszönöm a beszélgetést. 




                                                                                        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése