2009. november 22., vasárnap

Devecsery 60


TÖRTÉNELEM




Szakítsuk szét! Ahogy tépett bennünket.

TÖRT: matematikai fogalmaktól függetlenül;

de hányszor!

ÉN: aki részese vagyok. Te is!

ELEM: része valaminek.

Részese akaratlan, része kéretlen.

Tehetetlenül, mert kiszolgáltatottan.

Tört. Tört-én. Én. Én-elem. Tört-én-elem.

Történelem.

Történik: velem! Veletek is!


Devecsery László Időörvény - Képpel írt versek című kötetéből

***

 Jordán Tamás - a Weöres Sándor Színház Kossuth-díjas igazgatója,
Kiss Mari - Jászai Mari-díjas színművész,
Trokán Péter - Jászai Mari-díjas színművész,
Szabó Tibor - Jászai Mari-díjas színművész,
Bálint Éva - színművész,
Kelemen Zoltán - színművész,
Horváth Csaba - A Croatia Könyvkiadó igazgatója,
P. Dányi Gabriella - képzőművész,
Balogh József - költő, pedagógus, a legjobb barát
és a Tarisznyások együttes közreműködésével



2009. november 25-én, 19 órakor
a Weöres Sándor Színházban


DEVECSERY 60
verses, zenés műsor

valamint az
 IDŐMALOM
című kötet bemutatója





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése