2009. október 18., vasárnap

Mazsi-buli











Mint hosszú évek óta mindig, most is nagyon-nagyon jól sikerült a pénteki Mazsi-buli. Mindenekelőtt köszönet érte a 11/C osztálynak. Ügyesen szervezték meg és gördülékenyen bonyolították le a programot. A műsorvezetők, Dóri és Marci profik voltak. Kettő aprócska megjegyzés a jövőre nézve: szerintem a műsorszámok hosszát nem minimálni, hanem maximálni kellene,a megmérettetés "szivatós" részét pedig kicsit rövidebbre illene venni és több időt hagyni arra, hogy a Mazsolák tudjanak végre fellélegezni és önfeledten bulizni.A zsűrinek nehéz dolga volt.A mezőny igen kiegyenlítettnek bizonyult.A kilencedikes évfolyam mindhárom osztálya szuperjó jelmezfelvonulással kezdett, a kiadott műsorok (9/A: Falusi lakodalom, 9/B: Esküvő Las Vegasban, 9/C: Diszkóesküvő a 80-as években)ötletesek, szellemesek, szórakoztatóak voltak, minden megadott kötelező elemet tartalmaztak. Negatívum: az előre felvett hanganyag (nem a zene!)minősége nem volt igazán élvezhető, így sok finom poént nem tudtunk sem érteni, sem értékelni.
Egyszóval az idei Mazsolák is igen megdolgoztak, hogy végre bekerülhessenek NL udvarába. Gondoljátok végig: Gólyanap (tesi-versenyek,irodalmi!!!totó), Mazsi-túra (lovagi hét!!!próbát álltak ki) és végül a Mazsi-buli, amire heteken át keményen készültek. De megérte!
Végső összesítésben: 1. a 9/C osztály. Jutalmuk, hogy két év múlva ők rendezhetik a Mazsi-bulit. A 2. helyezett a 9/A, 3. pedig a 9/B.Gratulálunk mind a három osztálynak. Az est abszolút nyertese pedig (szerintem) a közönség, aki lelkesen nézte/szurkolta/bulizta végig a rendezvényt.
A blogra a képeket a picasaweb.google.com/marfalkov/20091016WestindexNLGGolyavato# oldalról válogattam, de további képeket találtok még az alon.hu oldalon is. Kár, hogy a fotós fiúk az "ások" műsora után elrohantak, mert péntek este beavató-buli dömping volt a városban. A hét folyamán természetesen a könyvtár 1. gépén is találtok majd képeket, mert a nézők közül is számosan fotóztak.

4 megjegyzés:

  1. Újrahívott képek itt:

    http://westindex.hu/galeria/mazsibuli-a-nagy-lajos-gimnaziumban

    VálaszTörlés
  2. az ott egy Győzike- jelmez??? :D jájj istenem de sukár! :D kár, hogy kihagytam. egy riportos élménybeszámolót? valaki? :):)

    VálaszTörlés
  3. Sajnos én sem tudtam ott lenni, pedig nagyon akartam...
    De lesz még nemulass:D

    VálaszTörlés
  4. A hanganyaghoz annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy én mint házigazda aznap dél óta a kapott hanganyagok javításán dolgoztam, sajnos így is ilyan rossz minőségű maradt. De higyjétek el ez 200 %-al fel lett javítva. Tanács, hogy jövőre egy erre alkalmas helyen kellene felvenni a hanganyagot. Akár nálam is. D.

    VálaszTörlés