2010. január 31., vasárnap

Megvolt ez is: NLG bál

Péntek este lement a Pannónia étteremben az idei NLG Bál.
A tavalyival ellentétben itt most nem dúskáltam volt osztálytársakban, viszont ellenben rengeteg új arcot láttam. Bár igaz, megint nem értem oda az elejére, így le is maradtam pár programról, helyette azonban ismét elröhögtük az időt egy közeli borozóban. Mellesleg hova tűnt a fél tanári kar?:P Gondolom azt is meg kéne említenem, hogy az anno még kicsi megszeppent kilencedikesekből, hogy lett egy ennyire profi szervezőbrigád:) Gratula Nekik! Éjfélkor véget ért a bál, de nem ért véget az éjszaka... A kivonuló diákok célirányosan vettek be egy-egy közeli szórakozóhelyet. Bevallom én bálon inkább csak nézelődtem, csevegtem volt tanárokkal, ellenben itt már megmozgattam "öreg csontjaimat":) Nem, még nem azok. Mindenesetre már reggel fél 7-kor nyugovóra hajtottam a fejem. Pénzi barátomat sajnáltam, aki busszal is csak 7-kor tudott leghamarabb hazaérni, persze hacsak nem aludt el és nem ment el Győrig:D

Van egy mondat, ami évek óta a fejemben van, és minden ilyen alkalomnál kikívánkozik belőlem. Bár nem saját találmány, jóbarátom és egyben volt osztálytársam Beni mondta egyszer:
"Az enelgé egy életérzés" Hozzáteszem - nagyképűen (: - ezt mindenki tudja aki odajár vagy valaha része volt ennek a a közösségnek, hiszen az akkor is, most is, és a jövőben is részese lesz ennek. (Aki meg csak sejti, az ki ne hagyja a következő NLG rendezvényt.) Ez kortalan, egy életre szól és erre már büszkék lehetünk mindannyian.
További képek a Nyugat.hu-n , a Vaskarika.hu-n és a Vas Népe oldalán találhatóak.

1 megjegyzés:

  1. Még egy képgaléria a bálról: http://kepek.vasnepe.hu/cgi-bin/kepek/index.cgi?view=galeria&gID=8113

    VálaszTörlés