2010. február 3., szerda

NLG BÁL 2010





Blogtársam Tibi már megelőzött röpke báli impresszióival. Nekem szükségem volt pár napra, de most az enyémeket is olvashatjátok.
Mindenekelőtt nagy köszönet a szervező osztálynak a 11/B-nek és osztályfőnökének Kecskés Zoltán tanár úrnak. Időben érkeztem és maradéktalanul végignéztem a felvezető kis műsort. A nyitótánc, természetesen keringő, gyönyörű volt. A hegyfalui Háncs együttes népi táncai a fergeteges tempóval hangulatba hozták a nézőket. Aztán villámgyors váltással az addig népi táncos fiúk "meglepetésszámként" modern táncegyveleggel rukkoltak elő. Tényleg sikerült a közönséget meglepni, szuper jól adták elő!!!Itt jegyezzük meg a csapat "enelgés" kötődését, Kálmán Bence 12/A osztályos tanulónk, és bátyja pedig volt diákunk.
Az est konferansziéi Kassai Júlia és Szendrődi Sebastian profi módon tették a dolgukat.
Az est folyamán lelkesen végignéztem a többi műsorszámot is. A 11/B-és lányok Saturdays up formációját, (itt a tánc mellett a harisnyák színe is lenyűgözött) és hastáncát - minő keleti bujaság. Kis Dávid pergő nyelvű stand up comedyje alatt bizony erősen kellett füleimet hegyezni, hogy mindent poént vegyenek. Dávid ígéretesen műveli ezt a műfajt.
Na és az est "álompárja"! Az idei NLG bál Szépségkirálya és a Szépségkirálynője: Antoni Áron 12/A és Szabados Ivett 11/B!!!
Sajna a tombola fődíját (2 személyes wellness nap Bükön) nem én vittem el, viszont nyertem egy kellemes estét. Köszönet érte!
Blogunkra csak pár képet tettünk, de a neten dúskálhatunk az idei bálon készült fotókban. Tibi már jelezte az online-elérhetőségeket, amiket mi kiegészítünk az NLG Királyi Képtárral is.
ÉS! Feltétlenül látogassatok el a 10/B osztály honlapjára www.nlg-b.mlap.hu a videóknál megtláljátok Halász Dorina remek összeállítását a bálról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése