2009. február 5., csütörtök

Pár sorban az eNeLGé bálról

Nekem nem is igazán a bál volt a lényeg, hanem a találkozás a volt osztálytársakkal. Ez meg is volt egy közeli borozóban. Utána együtt mentünk a Pannóniába. A ruhatárért csillagos ötös - na jó hazudtam, mindenki tudja, hogy mire gondolok, de gondosan vigyáztak rá, kihozták a maximumot a fogasokból. Minden elismerésem a szervezőknek, a 11. B-nek. Bevallom nem voltam ott az elején, így le is maradtam pár dologról, Ági néni leírta, hogy mi volt. Csodálatos emberek jobbra-balra. Jó volt találkozni volt tanárokkal, természetesen páran hiányoztak, fizikailag meg nekem is. Úgy tűnik a többség jól szórakozott, tarthatott volna hajnalig is. Tudom ittam egy kevés limonádét, lehet ezért, lehet mert csak, de a bepunnyadt barátomat...nos komoly késztetést éreztem arra, hogy az orra előtt kidurranó lufikkal fogom felkelteni. Csak annyit mondott: "mörmm", azt hiszem valami kazah szó, annyit tesz: most ne :) Azt mondanom sem kell, hogy a bállal nem ért véget az éjjel.
Képek; mit filóztam, hogy melyik kerüljön ki ide.
"Komikat írjatok ám az új képeimhez" by random noname myvip-búvár. no offense.
További nyugat.hu által közölt képek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése