2011. október 13., csütörtök

(büfés) Ági néni


A Mazsibuli kedves színfoltja volt, hogy a szervezők Ági néni iránti tiszteletből és hálából (!) verset írattak hozzá a mazsolákkal. Szerintem roppant szellemes és kedves költemények születtek.
(A kötelező szavak: helikopter, poroltó, láncfűrész) Íme:

Versek Ági néninek

Mazsibuli 2011

A miénknél jobb iskolát nem látsz,

Hisz az NLG büfében még poroltót is találsz

Hisz Ági néni mindig ott vár rád

S reggelente amikor a helikopterrel leszáll,

Minden diák odaáll,

És várja a reggeli szeretet adagját.

De ha egyszer őt valaki megbántja,

Lehet, hogy a láncfűrészt is megtalálja.

9. A

Kedves Ágnes,

Vonzol mint a mágnes

Nagyon jó a büféd

Segítem a büdzsét

Poroltó a falon,

A kóla meg amott

Helikopter meg láncfűrész

Ez már sok nékem

9. B

Ági néni oly édes mint a fánkja

Lángolok érte, mint egy fáklya

Tüzemet oltani poroltóval sem lehet

Esetleg, ha láncfűrésszel támadnak nekem

El nem menekülnék nélküle,

Inkább felszállnék egy helikopterre vele.

9. C

Poroltókkal szeretlek, mert szívem ég tőled

Szívemet láncfűrész marja szét

Mert többet érsz nekem, mint egy helikopter

Úgy szeretem a büfédet, mint téged

9. D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése