2010. március 1., hétfő

Farsang farka












Mikor pénteken a kissé bizarr öltözékeket megpillantottam, egy pillanatra zavarba jöttem. Már megint mit felejtettem el? Mi van/lesz ma február utolsó tanítási napján? Értelemszerűen a farsangra gondoltam, jelmezes felvonulásra és a kedvencemre a szalagos fánkra. A választ a 10/B osztálytól kaptam meg.
Mivel az idei szezonban "nem jött össze" a jelmezbál, amit tavaly főleg a két lelkes szervezőnek Kassai Júliának és Paizer Aliznak(11/B) köszönhettünk (11/B) , így most kissé rendhagyó módon farsangoltunk. Tehát, aki pénteken, febr. 26-án, beöltözött, jelmezben jött iskolába mentesült a feleltetés vagy a dolgozatírás alól. Eredeti ötlet, színfoltnak sem volt rossz, mert jópofa figurákat láthattunk.
DE!!!!! Szervezők figyelem! Jövőre azért jó lenne egy igazi farsangi buli!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése