2016. március 8., kedd

Én vagyok én, te vagy te


2016. február 12-én az iskola kilencedikes tanulói ismét megtekinthették a Mesebolt Bábszínház színvonalas műsorát az MMIK-ban. Ezúttal az Én vagyok én, te vagy te című darab került bemutatásra.
Az egyetlen emberi szereplőt Kovács Bálint játszotta, ám a figyelem mégsem teljes egészében rá irányult: a történet főszereplője egy báb volt, aki egy teljesen átlagos embert testesített meg. Ez a „közönséges ember” egy nap megunta életét és saját nyelvet hozott létre önmaga szórakoztatására. Ehhez külön szótárt írt (ennek másolatából a közönség is kapott). Természetesen nagyobbnál nagyobb bonyodalmak keletkeztek.Az összekuszált világot csak egy valami állíthatta helyre: a szerelem.

Az előadást rövid beszélgetés követte. Németh Andrea tanárnő kérdéseivel kitért többek között arra is, hogy mennyire nehéz egyedül végigvinni egy darabot, továbbá, hogyan tanulta meg a külön nyelvet a színész. Ezek után Kovács Bálint bemutatta, milyen fajta bábok léteznek, és a különbségeket is jól szemléltette.
Képek és szöveg: Ignéczi Dóri (11/A) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése