2017. április 13., csütörtök

Egészségnap az NLG-ben

                    2017. április 07-én tanítás helyett egészségnapon vehettünk részt, mely nagyon jó hangulatban telt, mindenki jól érezte magát.
                    Az esemény több helyszínen zajlott, mindenhol más-más előadást lehetett megtekinteni vagy foglalkozáson részt venni (pl.: nyers ételek kóstolóval, zumba, jóga, meditáció, mandalaszínezés, különböző pszichológiai előadások, természetes kozmetikumok). A programokra előzetesen kellett jelentkezni e-mailen keresztül, illetve mindenki kapott egy menetlevelet is, melyre minden választott előadás után, a helyszínen egy helyes, színes nyomdát kaptunk. (A részletes programot már a március 30-án feltettük a blogra.)
Én voltam kineziológiai foglalkozáson, TED-es filmvetítésen, színeztem mandalát, illetve a 11. évfolyamos előadásokat is megnéztem. Ezek a szekciók szerintem nagyon hasznosak és érdekesek voltak, örülök, hogy részt vehettem rajtuk.
Mindeközben lázasan folyt a salátakészítő verseny, melyet a 10.A osztály nyert meg, illetve a focibajnokság, aminek a győztesei a 9. és 10. évfolyamon a 10.D osztály, a 11. és 12. évfolyamon pedig a 12.C osztály lettek. A legaktívabb osztály címet a 9.C osztály kapta.
                    Ennek a jó kis napnak a megszervezését külön köszönjük Pataki Ágnes és Váradiné Szarka Ildikó tanárnőnek, valamint minden vendégnek és tanárainknak az előadásokat és a lebonyolítást!


Kővári Dorottya (11.A)

/Fotógaléria a húsvéti szünet után lesz látható./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése