2014. szeptember 26., péntek

Szépségkirálynő a 11/B-ben




Szeptember 19-én a Bükfürdő Gyógy-és Élménycentrum adott otthont a Miss Alpok Adria Nemzetközi Szépségverseny Vas megyei döntőjének.
 A Miss Alpok Adria & Megye Szépe 2014 nyertese iskolánk 11/B osztályába járó Szalai Anélia (17) lett, első udvarhölgye Jónás Kinga, második udvarhölgye Simonits Dóra.
Blogunk kérésére Anélia elmesélte, hogyan folyt a verseny, és pár dologban betekinthettünk a kulisszák mögé is:

Vincze Bence:    - Szia, először is az lenne a kérdésem, hogy mik voltak a verseny előzményei, és milyen feladatok vártak rátok a verseny 17 órai kezdéséig?

Szalai Anélia:     - Szia, 10 órára kellett mindenkinek ott lenni Bükön, és tizen voltunk döntősök. Miután odaértünk egyből el is kezdődött a próba, ami fél háromig tartott, aztán megjött a sminkes és a fodrász. Emellett rákérdeztek, hogy ki volt már ilyen típusú versenyen, és eléggé meglepődtem, amikor egyedül én nem tettem fel a kezem.

V.B.:                      - Ezek után pedig kezdődhetett a verseny. Milyen feladatok és ruhák vártak rátok?

Sz.A.:                    - Igen, körülbelül 17 órakor kezdődött , és 3 ruhában kellett felvonulni, az 1. egy Bükös fehér póló volt, amit farmer rövidnadrággal viseltünk. A 2. egy fürdőruha volt, a harmadik pedig egy estélyi ruha, és mindegyikhez kötődtek kisebb apróságok kiegészítésként, pl. először egy könnyebb táncot kellett előadni. Emellett minden lánynak választania kellett egy témát, amiről egy 4-5 mondatos szöveget mondtunk el, én imádott helyemet a Nádasdy várat választottam.

V.B.:                      - Azért látszott rajtad a magabiztosság minden felvonulásnál mint a profi modellek. Szinte nem is készült rólad olyan kép, amin ne mosolyogtál volna, ezzel szerintem mindenkit sikerült levenned a lábáról. Akkor már mindenki az eredményhirdetést várta, meséld el kérlek a te szemszögedből, hogy milyen volt.

Sz.A.:                                    - Erre 19 órakor került sor.  Azzal kezdték, hogy kiosztották a különdíjakat és a szponzori felajánlásokat. Aztán elmondták a 3. és a 2. helyezettet, én akkor még csak néztem, meg gondolkodtam, vajon ki lesz az első. Amikor  kimondták a nevemet, hirtelen sokkot kaptam és lényegében nem tudtam, mit kezdjek magammal. Mikor odamentem mást sem láttam, mint fotósokat és anyukámékat sírni,- picit én is elérzékenyültem- de egyszerűen nem tudtam feldolgozni, hogy mi történik, csak vigyorogtam. Ezt követően Németh Sándor polgármester úrtól megkaptam a szalagot, a koronát pedig Márk Angelika 2012 Vas Megye Szépe adta át Vörös Imre úrnak, a zsűri elnökének, aki feltette azt a fejemre.

V.B.:                      -Milyen „következményei” lesznek ennek a győzelemnek?

Sz.A.:                    - Én fogom majd képviselni márciusban a megyét az országos döntőben Miskolcon.

V.B.:                      -Gratulálok az egész iskola nevében a győzelmedhez.

Sz.A.:                    -Köszönöm.

Véleményem szerint mindenki büszke lehet a fölényesen győzedelmeskedő királynőnkre, és további sok sikert kívánunk neki.
Vincze Bence 11/B

 További infók és galéria:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése