2011. november 26., szombat

Tizenkét dühös ember


http://www.vasnepe.hu/hetvege/20111119_amerikai_alom__ferfiszakasz

A fenti linken igen jó kritikát olvashattok a Weöres Sándor Színház újabb premierjéről. Én a szerdai előadáson voltam. Nagy várakozással néztem elébe, mert filmen már többször láttam Reginald Rose drámáját. Nem csalódtam, sőt... "Élőben" még szuggesztívabb volt, szinte vágni lehetett a feszültséget, nekem is a torkomban dobogott a szívem. Nem túlzok.
Ebben a drámában egy ember élete a tét. Bűnös vagy nem? Ha igen halál. Az amerikai ítélkezési gyakorlatban ez a 12 esküdt egyhangú döntésén múlhat. Kezdetben csupán egyetlenegy esküdt kételkedik......
De többet már igazán nem árulok el. Nézzétek meg az előadást.
Ps: Az iskolában több helyen látható a darab plakátja, ami -véleményem szerint- roppant találó. Kérdésem: szerintetek melyik híres festményre utal?
Ps2:Egy színházi bérlet a WSSZ tavaszi szezonjára szép karácsonyi ajándék lehet....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése