2014. március 18., kedd

Jene Bogi (11/A) az új szombathelyi diák-alpolgármester

A múlt héten olvashattuk  a helyi sajtóban a fenti hírt, amely szerintem minden "enelgés" szívét megdobogtatta. Bogival -számos elfoglaltsága miatt- e-mailben készült interjú.
A két alábbi kérdésre szerettünk volna választ kapni:
1) Mi inspirált a jelentkezésre?
2) Melyek a városi DÖK újonnan megválasztott vezetőségének főbb céljai?

-A diákszervezetekkel való kapcsolatom nem mostanában kezdődött. Közel egy éve aktív tagja vagyok a körmendi Alternatív Diák Időtöltő Klubnak, ami a városi diákönkormányzat szerepét tölti be.  Az ADI Klubnak nem csak rengeteg tapasztalatot köszönhetek, hanem azt is, hogy utat nyitott számos új lehetőség felé.  Így ismertem meg a szombathelyi városi DÖK korábbi vezetőségét is egy vonyarci képzéséen. A tavalyi év során több program szervezésében részt vettem, valamint megismertem a szervezet működését.  Így jutottam el lassan a gondolatig, hogy jelöltessem magam diák-alpolgármesternek.
- A választást Peresztegi Krisztina polgármester-jelölttel együtt nyertem meg. Azóta már túl vagyunk a március 15-én történt beiktattáson is, tehát a szombati naptól kezdődően hivatalosan is mi vagyunk Szombathely Megyei Jogú Város Diákönkormányzatának vezetői.  A megbizatásunk 2015 márciusáig szól. Egy évünk van arra, hogy véghez vigyük a célokat, amiket kitűztünk magunk elé.
Sokan azt hiszik, hogy a DÖK csak gyerekek játszadozása, de valójában nagy a felelősség. Vezetésünk  ideje alatt  a két fő célunk az, hogy továbbvigyük  az értékeket, amiket ránk hagytak, s így egy még jobban szervezett csapatot hozzunk létre. Az együttműködés persze soha nem könnnyű, de feltétlenül szükséges. A diákságnak szüksége van vezetőkre, de a diákönkormányzatnak is szüksége van a diákokra, hiszen cseak együtt tudunk elérni valamit.
A válaszokat köszönjük.
A kinevezéshez gratulálunk és  eredményes munkát kívánunk. 

Bővebben az alábbi linkeken:
http://vaol.hu/szombathely/ket-lany-a-diaksag-elen-1608258

http://vaskarika.hu/galeria/kepek/3402/Diakpolgarmester_valasztas_2014_a_Varoshazan/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése