2012. január 11., szerda

CéZé karácsonyi rap száma


Tudom, hogy időben kicsit megcsúsztam- hol van már az idei karácsony?- ám azt hiszem a téma indokolja, hogy CéZé rapjét, amit az iskolai karácsonyestén adott elő backgrounddal (két tüneményes angyalka) blogunkban is olvashassátok. Én személy szerint kicsit bőgtem, mialatt hallgattam, de örültem, hogy a "kicsengés" vagy "lecsengés" ilyen pozitívra sikeredett.
A youtube-on a karácsonyi műsor egy része -benne CéZével- megtekinthető. Gépeld be: Karácsonyi ünnepség -NLG-2011.12.21.

Egy szeptemberi váltás, új ismeretlen környék
Ez lesz az a hely, ahol darabokra törnék ?
Sok kérdés előttem, de alig van itt válasz
Egyedül maradtam, csak egy osztály volt a támasz

Pár ismerős forma, ennyi volt a biztos
Mert minden hasznos infó, még előttem is titkos
Az első nap full gyilkos, a feszültség már érzékelt
Kiakad a szívem, haver hozz nekem egy pészmékert

Múltak a napok, és oldódott a hangulat
Felmutatták a suliban, a valóságos arcukat
Az emberek... akiknek szólni én nem merek
Mert annyira karcolnak, mint Irakban a fegyverek

Új vagyok a környéken, ezt tükrözik a sorok
Én addig vagyok talpon, míg megszólal a torok
Elszédülök teljesen, de csak teperek a szívbe
Alá adom a bítet, szinte háromhatvanas ívbe

REF 1x

Ünnep van már, ne félj itt vagyunk
Mi most egymáshoz tartozunk
Várj még, együtt könnyebb minden akadály
... hol nincsen határ

A lépcső is szokatlan, a terem sem a régi
Ezt a témát copy right, meg az NLG is védi
A képlet nem egyszerű, magolni túl nehéz
Mert kémiából tré vagyok, és sosem leszek vegyész

Torzul a kép bennem, minden olyan stresszes
Negatív arccal nézel, ez bonyolult, de necces
Lüktető pulzus, ez furcsa kivitelben
De nem szenvedek haver, hát mit kell irigyelnem ?

Új lett a helyszín, a tömeg meg a tanárok
Beszűkültek mellettem, a lehetséges határok
Makogok a tömegnek, szótár tényleg nem kell
Állj fel a székről, ha nem tetszik hát menj el

Szentelt szavaknak, szárnyait szét szabdalom
Szerves szitukhoz, szuperál a szappanom
Szívás a szépség, szteppelek a szlengekkel
Szívedbe szúrom, szimplán szóló szennyekkel

REF 1x

Nehéz volt a váltás, de jött egy égi áldás
Passzolt minden téma, mint egy fullos csípős mártás
Terítem a lapokat, bár nincsen póker fészem
Új lett minden közeg, és ez is már a részem

Az ünnepi hangulat, finom karácsonyi fűszerrel
A levegőben szeretet, nem kell keresni ezt műszerrel
Záró szavak jönnek, szóval bocsi le kell lépnem
De annyit elmondok még, hogy minden jó az NLG-ben

/Czlenner Dániel 10/D/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése